الگوی اسلامی، ایرانی معیشت

سعی ما تبیین شعار ما می توانیم در الگوی اسلامی، ایرانی معیشت است

الگوی اسلامی، ایرانی معیشت

سعی ما تبیین شعار ما می توانیم در الگوی اسلامی، ایرانی معیشت است

الگوی اسلامی، ایرانی معیشت

با سلام
ما در این وبلاگ سعی در طرح ریزی و تیین الگوی ایرانی اسلامی معیشت و بررسی و توضیح مفهوم کلماتی مانند: اکانامی، ربا، کدآمایی و بیع برای طرح ریزی الگوی ایرانی اسلامی معیشت با جواب به این سوال (البته با جمع آوری مطالب از متفکران در این زمینه) که آیا می توان یک الگوی معیشتی ای غیر از الگوی کنونی معیشت داشت یا نه؟

Reba.ir

الگوهای اقتصادی

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ق.ظ

از آن­‌جا که اندیشه­‌ی بنیادین در هر حوزه­‌ای از تبیین دامنه­‌ی الگو‌های موجود یا تولید الگوی جدید، آغاز می­‌شود، در روی‌کرد مشتری‌مدار نیز، تبیین پارادایم گام اساسی در طرح­‌ریزی مبتنی بر این روی­‌کرد محسوب می­‌گردد.


مبتنی بر روی­‌کرد عهدمدار (تاریخ­‌مدار)  با بررسی رویکرد های زندگی بشر در طول تاریخ همه­‌ی الگوهای معرفتی، هستی شناختی، و… در زیر دو ابرالگو: سوپر پارادایم امانیسم و ابروادی خداگرایی تقسیم می شوند. به زبان ساده تر انسان در طول تاریخ همیشه یکی از دو الگوی انسان محوری و یا پرستش خدا را برای خود برگزیده است.

زیر مجموعه ی هر یک از این ابرالگوها، چهار دسته الگوی اقتصادی وجود دارد که به شرح زیر است که در مقالاتی جداگانه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

پارادایم اقتصادی


توجه: به دلیل کاربردی که کلمه ی افتصاد در اذهان عمومی دارد برای تفهیم بهتر مطلب از این کلمه استفاده شده است.


نظرات (۱)

hay un dolor muy profundo al tocar este tema; todos somos victimas del mal que rodea a nuestro planeta….. hoy lloro junto a todos aquellos que lloran. lo mas triste es que la guerra continuara, segun &u0;B2sh2#82218.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی